Chcemy poinformować mieszkańców Dzielnicy Bielany i ich rodziny, że wszyscy, którzy w tym roku będą świętować setną rocznicę swoich urodzin, mają okazję uczcić to wyjątkowe wydarzenie w szczególny sposób.
Pierwszym krokiem jest pobranie formularza zgłoszeniowego na jubileusz 100-lecia urodzin, który jest dostępny w punkcie informacyjno-kancelaryjnym Urzędu Dzielnicy Bielany, znajdującego się przy ul. S. Żeromskiego 29, albo online.
Następnie, po wypełnieniu i podpisaniu formularza zgłoszenia na Jubileusz 100-lecia Urodzin oraz załączeniu „Klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody” , istnieją trzy możliwości złożenia dokumentów:
– osobiście, w godzinach pracy urzędu (poniedziałek: 8:00-18:00, od wtorku do piątku: 8:00-16:00) w okienku kancelaryjnym (Informacja) Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
– skierować korespondencję pocztową na adres: Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, pamiętając o dopisaniu „100-lecie urodzin”
– wysłać skan wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego i podpisanej Klauzuli Informacyjnej o Przetwarzaniu Danych Osobowych.
Więcej szczegółów można uzyskać od pracowników Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, kontaktując się telefonicznie (nr tel.: 22 44 34 700 wew. 42168 / 42169 / 42171/ 42199) w godzinach pracy urzędu (od poniedziałku do piątku: 8:00-16:00).